Alla inlägg under juni 2011

Av Sandra - 24 juni 2011 18:38

nu sitter man i sin säng och väntar på mat .. det blir grillning ikväll.. man har spelat kub med mamma idag och sett på film med martin.. jag lyssnar på musik :)  ha en bra midsommar kväll   

Av Sandra - 24 juni 2011 11:46

nu är det midsommar med familjen ... det blir väl lugn dag.

ha en bra dag & en glad midsommar :)

Av Sandra - 22 juni 2011 10:30

Hej igår hade jag och släkten kalas för min mamma .. det var kul där...

Av Sandra - 18 juni 2011 19:18

man gick upp klockan 11 och åt frukost . sen tog jag en cykel tur och jag har packat lite till mamma tills på måndag .. jag har varit med desiree och nu har jag packat klart .. nu blir det en lugnt kväll med familjen... jag längtar tills mitt syskon kommer<3 kram på er

Av Sandra - 12 juni 2011 19:31

idag har jag varit på tosselilla :) jag har badat och åkt karuseller :) jag träffade mina judotränare där också :)

 


Av Sandra - 11 juni 2011 22:01

Hej alla läsare :)


I fredag var jag ledig från skolan för jag skulle gå på jenniis fina studet :) hon var jätte fin i sin klänning :) john och göran kom i torsdag ner till oss . idag var bara jag , jennii och adam hemma för pappa och ewalena jobbade idag till 3 . sen hade vi lite fest för john innan han åker hem igen :( imorgon ska jag,john,robban,pappa och ewalena åka till tosselilla . det kommer bli jätte kul <33 jag ska bada och göra allt annat som finns där på tosselilla. det gick inte att bada i torsdag när jag var där med min klass för det regnade mkt :(


Jag saknar alla mina vänner och hela släkt både i småland och skåne :) <3

alla betyder mkt för mig <3 jag bryr mig inte vad ni tycker om mig. ni betyder ändå mkt för mig :) <33 



nu blir det sängen för mig så jag orkar gå upp imorgon från sängen .. ha de bra :) godnatt med er alla <333  hör av er om ni vill prata med mig ... men imorgon hinner jag inte svara för jag ska ha en jätte skojig dag med hela min familj + robban :)

Av Sandra - 8 juni 2011 19:59

Jag har det varit en lugn dag i skolan. imorgon ska jag och min klass till tosselilla <3 det åskar lite nu och det försvinner snart hoppas jag :) imorgon kommer john ner till oss. på fredag ska jag gå på jenniis stundet :) så jag har tagit ledigt från skolan hela dagen .. det är bara 9 dagar kvar tills det är skolavslutning för mig <333 ha de bra

Presentation


Välkommen till vår blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards