Alla inlägg under februari 2014

Av Sandra - 14 februari 2014 21:31

Hej alla läsare:-)<3


Nu har man kommit fram till Nässjö.skönt att slippa tåg resan.men det var en tråkig och jobbig resa.

men nu är det lugnt men är lite trött.


har bäddat sängen i rummet och packat upp lite av mina saker

så det blir lite tv tittade och sen säng dags


Godnatt sovgott


Kram

Av Sandra - 14 februari 2014 11:32

Hej alla läsare <3

Idag är det alla hjärtans dag <3

Jag kommer sakna min älskling för att jag ska åka till Nässjö :-) <3

Men det kommer gå bra men det är lite svårt att åka bort själv utan min pojkvän för han har alltid varit med mig i Nässjö..så det kommer vara lite tomt där uppe :-) men tur att det finns mobil så jag kan prata med han <3


HA EN BRA ALLA HJÄRTANS DAG <3 <3


grattis älskling på alla hjärtans dag <3 

 

Av Sandra - 13 februari 2014 19:21

Hej alla läsare:)


En lugn kväll med packning så det är klart till imorgon när jag ska åka med tåget till Nässjö.

Det kommer bli kul att träffa släkten & vännerna:-)

Jag ska vara med min lillebror i skolan.

Skönt att man inte ska åka på morgonen så det blir lite sovmorgon men inte för länge.

har nu kollat på tåg tider in till malmö så jag vet vilken jag ska vara där inne.

så jag inte missar tåget från malmö..det blir inte så bra:-(

då är det pengarna i sjön om jag missar tåget.

men nu får jag fortsätta packa sen blir det en spel stund med älaklingen innan säng dags:-)


Ha en fortsätt bra kväll och en bra morgon imorgon:-)


Kramar<3

Av Sandra - 10 februari 2014 16:31

Idag har en lång sovmorgon för jag började kl.10 i skolan..

Första lektionen var idrott men vi var ute och gick istället för vår idrottslärare var på fyrhjulningskurs.. och så tog med hans hund som skulle vara hos oss hela dagen till han var klar med kursen.. :-)


Men var det lunch men det var lax med potatis,det var väl helt okej.

Sen hade jag rast till halv 1

Skönt med längre rast:-) men åkte jag och en lärare ner till affären och handlade för att vi ska till tingsrätten imorgon,det kommer bli roligt:-) så får man se hur det är där på tingsrätten.


sen när vi var tillbaka så lagade vi till pasta salladen vi ska äta imorgon för vi kommer lite senare till skolan..


Nu ska jag dra till pappa och mamma ewalena pch lillsyster

Mamma ewalena ska hjälpa med inbjudningskorten så att dom är klara tills jag ska åka upp till Nässjö:-)


Ha de så bra så längre<3


Kram

Av Sandra - 9 februari 2014 10:30

Hej alla läsare:-)

Idag blir en lugn söndag med lite städning som allt behövs.

Sen blir det en sväng till pappa för han ska pumpa min cykel.

Nu blir lyssna på musik och ta lite disk och dammsuga.

och börja packa ner lite saker som jag ska med till mamma och lillebror..

Min lillebror har lov poch jag har nästa vecka så jag får vara med han i skolan och se om det går bra för han i skolan.men det tror jag att det gör..han blir nog glad att jag kommer upp och är med han i skolan och göra massa andra saker med lillebror och mamma.. skönt att komma bort från skåne när det är lov.. mend et är kul att komma upp ditt. jag ska träffa farmor så kan vi ha en dag tillsammans för jag inte var på hennes 70 års kals.så vi får ta det när jag kommer upp och det är därför jag ska vara i nässjö för att vara med mamma,lillebror och farmor och farfar + vännerna med så klart..

idag ska jag börja med inbjudningskorten till min 18 års dag.det blir fullt ös den helgen jag fyller år :-) det är en stor dag för mig.det är börja så på ben helt själv och ta hand om allt.men jag står lite på egna ben men inte helt än.men snart gör jag det,men om det är något jag undrar så finns alltid min familj som kan hjälpa mig om det är något..det är bra att ha dom även om jag inte bor hemma hos dom..


men nu får jag fortsätta här hemma så att det blir något gjord..

ha en fin och en bra dag 


kramiz <3<3

Av Sandra - 8 februari 2014 13:51

Idag blev sovmorgon för mig men inte för älsklingen för han skulle upp tidigt för att han skulle på läger med scouterna.men jag sov vidare för jag ville inte gå upp klockan sju på morgon..

men blev det att gå när klockan var lite efter 10 och sen åt jag frukost.

men cyklade jag och pantade flaskot och burkar på coop..men sen fortsättade  jag cykla till en affär och köpa in bjudningskort till min  18 års dag men så är det fixat,ska bara skriva dom och skicka dom till gästerna..

men nu ska jag tvätta lite  kläder som jag ska ha med min till mamma när jag ålker upp ditt nästa vecka..

sen blir ta det lugnt och lyssna på musik,handla godis till kvällen.

sen ska jag åka till pappa,mamma ewlena och cornelia för att ha pizza kväll med dom,så jag slipper sitta ensam här hemma..


Av Sandra - 7 februari 2014 13:30

Idag blir det att vara praktiken till klockan två.sen blir det hem men innan jag kom hem så var jag hemma hos pappa,ewalena och cornelia en stund och hälsade på..det var trevligt att träffa dom igen..

Det har varit bra på praktiken.. idag var vi bara 4 stycken men vi brukar vara bara 3 stycken.. men kul att vår arbetskamrat rasmus var med idag också... mycket roligt att man är fler  jobb. Jag och min arbetskamrat Lotta fick gå i regnet och sätta nummer lappar på många träd som står i ett garage:-( inte så kul för det regnade och det var rikgt trångt bland träden.. men vi löste det på ca 2 timmar..  jag gick myckte beröm från lotta  att jag var duktigt och inte bara gav upp.. fast det var inte var de6t roligaste jobb men det finns bådfe roliga jobb och tråkiga jobb men det måste göras det med.. annars går det inte rund i företaget om man inte vill göra tråkiga saker..

så det var bara att ta på sig jackan och springa ut i regnet till träden och sätta nummer på dom och sen sprang vi in till frukosten och sen ut igen och göra det sista ... 


sen var inne hela tiden tills det var lunch och sen åkte jag hem efter lunchen för då var min dag slut på praktiken..

skönt att det var helg... 

 ha en skön helg :-)

Av Sandra - 6 februari 2014 19:44

Hej alla läsare :-)


En full vecka i skolan och med hantverkarna + målaren hemma i lägenheten..

undrar om det blir en lugn helg och lugn ny vecka innan man tar sportlov:-)

En dag kvar tills helgen börjar och det blir praktik några timmar imorgon.

men blir en helg för mig själv för min pojkvän åker vinterläger med scouterna :-)

deet blir att umgås med desiree och andra vänner + släkten.

får väl hälsa på pappa,ewalena och cornelia ihelgen också.

sen ska jag väl se melodifestivalen på lördag:-)

men nu blir det att se en film kanske

sen blir det väl sängen för mig


Ha de bra och kram

godnatt


Presentation


Välkommen till vår blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards