Direktlänk till inlägg 7 februari 2014

Fredag

Av Sandra - 7 februari 2014 13:30

Idag blir det att vara praktiken till klockan två.sen blir det hem men innan jag kom hem så var jag hemma hos pappa,ewalena och cornelia en stund och hälsade på..det var trevligt att träffa dom igen..

Det har varit bra på praktiken.. idag var vi bara 4 stycken men vi brukar vara bara 3 stycken.. men kul att vår arbetskamrat rasmus var med idag också... mycket roligt att man är fler  jobb. Jag och min arbetskamrat Lotta fick gå i regnet och sätta nummer lappar på många träd som står i ett garage:-( inte så kul för det regnade och det var rikgt trångt bland träden.. men vi löste det på ca 2 timmar..  jag gick myckte beröm från lotta  att jag var duktigt och inte bara gav upp.. fast det var inte var de6t roligaste jobb men det finns bådfe roliga jobb och tråkiga jobb men det måste göras det med.. annars går det inte rund i företaget om man inte vill göra tråkiga saker..

så det var bara att ta på sig jackan och springa ut i regnet till träden och sätta nummer på dom och sen sprang vi in till frukosten och sen ut igen och göra det sista ... 


sen var inne hela tiden tills det var lunch och sen åkte jag hem efter lunchen för då var min dag slut på praktiken..

skönt att det var helg... 

 ha en skön helg :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 9 juni 2021 22:23


Nu är vi tillbaka igen efter långt uppehåll Detta nya året har hänt mycket roliga och spännande saker :) Mycket mera kommer det bli innan detta året är slut Julia har upptäckt och tagit hennes utmaningar med stora steg tillsammans med hennes u...

Av Sandra - 5 mars 2020 15:42


Tog med bröd och matade fåglarna

Av Sandra - 5 mars 2020 15:41


Vi tillsammans ????

Av Sandra - 5 mars 2020 15:39

Vi tog en härligt promenad i skogen bland allt fågel läte ...

Av Sandra - 5 mars 2020 15:36


Julia bestämde fredags kvällsmat

Presentation


Välkommen till vår blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards