Alla inlägg under november 2012

Av Sandra - 25 november 2012 18:40

Hej alla läsare <3

Det har varit en rolig helg och fyllt upp så klart.


Fredagen skulle jag till praktiken som vanligt.

Det är roligt att vara där och jag trivs mycket bra :-) <3

Bara jobba jobba på när man är där.. annars jobbar man inte så. mest sitter jag i skolan och jobbar med skolarbeten.då är det alltid roligt att komma ut till praktiken på fredagarna..

Jag och min handledare har pratat om att jag ska jobba längre på fredagarna.. det är mitt eget förslag för det är kul att jobba där ute och man hinner inte så mycket mellan 08:00-14:00

Men jag hinner något alla fall..

Så jag ska till 16:00 istället..

Sen fick jag skjuts av min handledare Magnus till skolan för mina lärare kunde inte komma och hämta mig på eftermiddagen vid 14:00


Lördagen blev det att jobba hela förmiddagen och eftermiddagen.

Sen bara snabbt hem och duscha och cykla till min kompis för det är fest hos henne.

Så jag byte om hos henne..

Dom flesta hade redan kommit ditt när jag kom till henne..


Sen började festen yeah <3

Först började kvällen med att spela uno .

och det blev tacos.


Sen fortsatt vi och spelade..

och musiken kom igång när vi hade spelat klart..

och då dansade vi alla.


Fy vad roligt vi hade då..

Sen såg vi på film.. en riktigt bra film..


Söndag: bara ta det lugnt och få sovmorgon..

Och packa ner sakerna som jag ska ha med mig till spaet  imorgon..

Jag och min klass ska åka på spa i Ystad..

Sen blir det midda med handledarena på kvällen..

Jag hoppas att det kommer bli en roligt dag och kväll...


Ha de bra

Kram kram


P.S bilder kommer sen efter spaet ..


Av Sandra - 22 november 2012 09:57

Hej alla läsare


Först på morgonen börjar jag med en svensk lektion.

Det var roligt..


Nu är det rast.

jag har jätte ont i magen :(

inte kul..


Ha de bra


Av Sandra - 20 november 2012 20:28

  Söt hund <3


 

Fin katt


 


Fint med solen och palmerna   

Av Sandra - 20 november 2012 20:13

 

Hej läsare


Idag har jag varit i skolan..


det var en bra dag idag.


och en rolig dag..

  

pyssel dag hela dagen..

och ha engelska och religon..



Ha de bra kram   


 

Av Sandra - 20 november 2012 10:06

Hej alla läsare   


Idag är det min roliga bästa tisdag :-)

Ingen teori med kent

men det blev att jag fick göra kransar istället  

Så roligt  


Det blir nog bara en pyssel dag idag...


Ha de bra :) Kram


 

Av Sandra - 18 november 2012 16:08

Hej alla läsare :-) <33


Det har inte hänt så mycket ihelgen,men det har hänt något alla fall.


Fredagen : Praktik och sen träffa min bästis desiree

Vi skulle till Emporia i Malmö..

Det var kul men både jag och desiree hade träningsvärk efter hela den runda på emporia..


Det var mycket fint där..


 


Lördagen: Packa ner mina saker i flyttkartonger på förmiddagen och sen jobba lite på eftermiddagen..

Och sen leka med lillasyster Cornelia och ha myskväll på kvällen..


Söndag:  Lite sovmorgon idag och sen blev det ut och jobba..

Nu tar jag kväll..


Ha de bra :-)


 

Av Sandra - 14 november 2012 08:15

Hej alla läsare


Idag har det varit en underbar dag på Bollerup   


Jag vill ditt fler gånger och träffa dom eleverna i träffade igår..


Men dom skulle komma på besök hos oss hörde jag från lärarena..

Vad roligt att dom ska komma hit...   


Vi gick rund på skolan och kollade rundor...


Jag som trodde att det skulle bli tråkigt.. men det blev tvärrt om istället...


Ha de bra   

Av Sandra - 13 november 2012 12:10

Ett rent kaos


 

Hur ska detta sluta?



Fyfan



Presentation


Välkommen till vår blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards