Alla inlägg under november 2011

Av Sandra - 29 november 2011 20:45

Hej alla läsare :)

Nu sitter jag hos min busiga morbror robban.jag har nyss tränat judo ikväll :) det var skoj   

första dagen i skolan idag. det var bra där. vi var bara 3 stycken i klassen.  Undrar hur många som kommer imorgon till skolan imorgon.. ha de bra :) kram

Av Sandra - 28 november 2011 19:58

Idag har jag haft studiedag :) det är skönt med lite ledigt från skolan.. Nu sitter jag hemma hos min morbror robban.Men jag sitter själv nu tyvärr    Han var tvungen att åka till en kompis och lämna några saker.. jag väntar på honom tills han kommer hem igen.. det är helt okej att vara själv också.  allt är bra nu. han ahr kommit igen :) ha en bra kväll kram & puss

Av Sandra - 26 november 2011 18:07

Har varit ledig i fredag från skolan.. det var skönt. ( Lördag )  Idag har jag varit med hemma och hos min ewalenas mamma och pappa.. Jag träffade min morbror och det var mycket kul att träffa han igen :) Imorgon ska jag gå på jul marknad med familjen och kanske någon vän.

 

Av Sandra - 24 november 2011 20:52

           



           

Av Sandra - 18 november 2011 20:12

Trollkarlen Tobias Chilli


Han är den bästa :)

Den var en underbar upplevese att träffa Tobias chilli <3

Jag vill träffa dig fler och se dig trolla igen.

Det var roligt den kväll..

Hoppas att han kommer tillbaka igen

Av Sandra - 13 november 2011 20:15

Fredag : var i skolan & sen gjorde en överraskingspresent till pappa och robban :)


Lördag : En dag tillsammans med pappa & Cornelia :) det gick as bra och det var roligt :)

Jennii , Adam & Ewalena var i ullared och shoppade allt möjligt.


Söndag :tagit det lugnt idag med Ewalena och Cornelia. Pappa hjälpte robban på bygget idag.Sen firade vi farsdag med släkten :) Nu blir det en lugn kväll :)


Ha en bra kväll :) kram & puss :)

Av Sandra - 7 november 2011 19:17

 


 


 



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


As bra blev det :) jag är nöjd med blommorna









Av Sandra - 7 november 2011 19:04

Idag var man i skolan första dagen efter lovet och praktiken :) det är bra att allt kan bli som vanligt igen    Nu får man ta det lugnt denna kväll :) Skönt att det var en lugn skoldag. ha en bra kväll kram & puss  

Presentation


Välkommen till vår blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards