Alla inlägg under september 2011

Av Sandra - 29 september 2011 20:32

Idag var jag i skolan hela dagen även om jag mår bra o dåligt.Men det går väl ändå.Efter skolan var jag hos morbror robban. det var kul.han är mkt busig :) men jag har tränat ikväll.så skönt att jag har bytt grupp. ha en bra kväll kram & puss <3

Av Sandra - 19 september 2011 13:36

Jag saknar min älskade jimmy as mycket :) jag vill träffa dig nu <3 jag kommer alltid finnas för dig ;) du är den underbaraste som finns. Jag älskar dig bara dig ingen annan. du betyder mycket för mig. tur att jag har dig. du e den bästa person som finns.. puss & kram <3

Av Sandra - 8 september 2011 09:30

tur att jag har en bra familj,släkt och vänner :) jag mår bra alltid men ibland är det jobbigt. det är mycket som händer i skolan med att tänka på att man ska bli i sitt liv. bara om jag får ha kvar min familj och släkt så går det bra för dig..

                                      Jag älskar er alla :) puss & kram

Av Sandra - 5 september 2011 21:23

Du är så underbar kille <3 Det finns ingen annan jag vill ha än dig :)

                                         Jag älskar dig :) puss & kram

Av Sandra - 5 september 2011 13:34

Nu är det sista lektionen kvar så skönt. jag vill komma hem och ta det lugnt med mitt revben på höger sida nu. jag  är så trött på att jag ska ha så ont där.. varför skulle det flytta sig till andra sidan :( om det inte försvinner snart så får jag gå till en läkare tyvärr.. Jag fryser också. nu ska jag börja lektionen igen :( kram & puss

Av Sandra - 3 september 2011 22:33

Nu blir det sängen efter en lång dag men det var kul :) men det blir en lång dag imorgon med patrik och jimmy .. jag vill bara att mitt slagit på revbenet ska försvinna.. det är inte roligt längre.. igår fyllde min lillebror år :) godnatt sovgott kram & puss <333

Av Sandra - 2 september 2011 11:57

så skönt att det är bara 1 timme kvar i skolan . sen är det helg :) nu sitter jag och tänker på cornelia och min jimmy <333 men nu ska jag börja igen :( ha en bra helg kram på er :) <333

Presentation


Välkommen till vår blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards