Alla inlägg under maj 2013

Av Sandra - 21 maj 2013 11:45

Hej alla läsare

Nu ska jag berätta om min perfekta och romantiska helg med familjen och pojkvännen <3

Först ska jag tacka min älskade älskling för en helt underbar helg tillsammans ;) <3

Du gör mig lycklig med dig och du är det finaste som finns i mitt liv <3

Jag älskar dig mycket <3<3<3

Min fredag var att cykla ut till praktiken och jobba där från halv 9 till klockan 3

det var roligt att komma ut till praktiken.

Trivs bra där ute med arbetskollergorna :-)

Och sen blev det cykla hem och fortsätta att jobba med reklamen som skulle ut på lördagen.

Det tog sin tid men jag blev klar i tid som tur.

sen blev att bara gå och lägga sig i sängen och tänka på sin älskling.

Min lördag var också helt okej

Fick lite sovmorgon och sen blev det bara äta frukost och sen ut och jobba.

det tog bara 2 och 30 minuter denna gången. skönt det.för det var riktigt varmt då när jag var ute..

sen blev att packa klart sin väska och sticka iväg till älsklingen och sova över tills söndag och se eurovision tillsammans.men jag såg halva av programmet sen somnade jag i min älsklings famn <3

det var mysigt som vanligt <3

Min söndag var att få lite sovmorgon och sen sticka iväg till judon och hjälpa till :-)<3

Sen hem till älsklingen och vara där en stund <3

och sen ringde jag pappa och fick stanna kvar till måndag för jag hade studiedag.

Min måndag blev att gå tidigt och tvätta min älsklingens tvätt.det gick snabbt att göra det.

och sen dammsugade jag och tvättade golvet i hela min älsklins lägenhet.

och det skulle bli en överraskning till han tills han kom hem från jobb.

det var min helg

ha  de bra



Presentation


Välkommen till vår blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards