Alla inlägg under juni 2012

Av Sandra - 6 juni 2012 10:18

Hejsan

Förlåt att jag inte har varit skrivit på ett tag.

Jag sitter inte vid datan så mycket längre.. men jag ska försöka skriva minst en gång i veckan alla fall.


Idag är det alla fall Sveriges nationaldag och tur att man är ledig idag.

För igår var jag på bakken i danmark med min klass.

Det var jätte roligt.

Vi åkte massa karuseller.

Bästa dagen var det verligen.


Här kommer lite från förra helgen :)

I fredag jobbade jag lite hemma och packade till lördagen för då var det övernattning i snogeholm.



Lördag: Jag åkte till snogeholm och hade övernattning där med min friluftsfrämjade grupp.

Det var väl helt okej.. Det var sista gången tillsammans med våra ledare.

Sen skulle vi åka till fjällen. men jag ska inte med ditt.

Jag ska göra annat.. jag vill gärna följa med om jag skulle klara det med mina knän.

Jag vill inte att mina knän ska få jätte ont när vi är ute och går långa rundor.

Jag får göra allt annat istället.




Söndagen : kom jag hem från snogeholm och sen jobbade klart.

Sen var jag med min klasskompis.

Sen tog jag bara det lugnt på kvällen..











Måndag: Gå upp tidigt och äta frukost..

Sen kom Desiree ( min kompis från lantan) och vi skulle gå tillsammans till lantan.

Jag har varit på lantan ( Nils holgersson gymnasiet ) varje måndag nu tills dom slutar..

Så det var den sista måndagen jag var där för dom slutade nu på freda.

Jag trivs jätte bra där hos dom.

Jag hade jätte kul..

Jag fick en liten överraskning av thomas på morgen när jag kom ditt.

Jag skulle få köra traktor coh åka lastare med min nyblivande klasskompis ted :)

Jag skulle köra lastare också om jag ville.

Men jag väntade med det..

Jag tar det till hösten istället..

Då har jag något att förvänta mig till hösten när jag börjar på lantan..



Tisdag: Åkte jag och min klass till danmark.

det var skoj.



Onsdag är jag ledig från skolan.

Det är skönt :)







Ha de bra nu kram kram <333



Presentation


Välkommen till vår blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards