Alla inlägg under april 2015

Av Sandra - 30 april 2015 14:45

Hej alla läsare!

Igår blev att börja kl 10:00 i skolan.

så först på morgonen blev att äta frukost på Cetrum med desiree innan skolan börjar :-) gott med frukostbullar och varm choklad med grädde <3


Sen blev cykla till skolan när vi var färdiga med frukosten <3

och blev att ha lite samlingen när vi kom till skolan och se skulle vi äta lunch.

sen skulle vi ta det lite rast innan vi skulle ta bussen till skivarp där danne stråhed bor :-)

så det blev att dansa och sjunga tillsammans med danne <3 :-)


Mycket kul <3


 

Av Sandra - 29 april 2015 14:45

Hej alla läsare!

Idag är det öppet hus på min skola:-)


Det kom massa folk ditt för att kolla på skolan och på kosläppet.

Det kom 2000 extra med folk denna gången <3

förra året hade vi 4000 personer som kom till skolan och denna gången kom det ca 6000 personer.

Vi hade mycket att göra vid korv grillningen <3



Av Sandra - 28 april 2015 20:18

Hej alla läsare!

Idag har man varit på praktik :-) tyvärr så var lotta sjuk :-(

men det gick bra ändå. men det kändes tomt utan henne.

men vi hade fullt upp :-) rosor är klara nu och står ute på bädden.


Av Sandra - 27 april 2015 13:37

Hej alla läsare!


Jag trodde att man kunde lita på folk och inte bara gå snacka massa saker som inte är sant..

vissa människor tror att man inte får reda på det från andra håll.


varför ska man hålla på att säga saker till personer som inte är sant? :-(


Håll er alltid till sanningen och håller ni inte till sanningen så kan ni vara tysta istället.


man blir så ledsen och besviken  på dom som gör så..


jag fattar inte vad dom tänker med som gör så mot sina närmaste.

är det bara för att förstöra mellan två eller tre personer som har det jätte bra mellan  varandra ?

Det kommer jag aldrig acceptera att dom gör   


vad får dom ut av detta egentligen ??

folk blir mer arga och osams och allt blir bara kaos:-)


varför ska man skilja på personer för?

låt dom vara och om det har så bra tillsammans..


 Jag har så många frågor som jag aldrig kommer få svar på..


Och sen är det att ingen bestämmer över mig längre.. jag gör det själv  nu och från ett år tillbaka..

jag bestämmer om allt jag gör.
OM VAD jag gör i skolan,jobb som vikarie m.m


vissa förstår inte att man inte är barnen längre och har vuxit upp.

 jag hade hoppats att alla hade slutat göra skit för varandra och det som är rätt är rätt ska man göra. men det är som är fel är fel och ska låta bli att göra det då.


hoppas att allt löser sig och man får slippa att bli inblandad och höra massa från andra som inte sant :-)







Av Sandra - 27 april 2015 13:24

hej alla läsare !


usch vilken natt det har varit för mig. jag har inte sovit så mycket inatt.

jag är helt slut i huvudet :-(

varför får man inte sova ??


 

Av Sandra - 26 april 2015 23:44

Hej alla läsare! ?
Ikväll så kom lotta till oss och spelade bingolotto med goda kex och ostar med te.
Det var mycket trevligt. Första gången lotta var hemma hos oss ? så roligt att hon ville komma.
Nu blir det sängen för mig
Imorgon är det praktik?

Godnatt Sov gott

Av Sandra - 26 april 2015 09:39

Hej alla läsare ! :-)

 Idag blir det städa igen för det ska vara lite finare än vad vi har nu :-) <3


sen väntar vi ju på gäst lotta som ska spela bingolotto för första gången på länge <3


blev inte så mycket skrivande idag för jag har fullt med städningen.

så får skriva mer sen ikväll efter bingolotto <3


ha en bra dag


kram

Av Sandra - 25 april 2015 20:58

hej alla läsare! :-) <3


idag har varit en bra och fullt upp på dagen och kvällen :-)

vi har hämtat sten hos en på martins jobb och sen hemma hos min pappa för vi ska hjälpa martins föräldrar att lägga om en bit på framsidan av deras trädgård :-) så vi har tagit upp en bit av gräsmattan för där ska ligga sten sen och kantsten :-) så vi har hunnit mycket idag :-)


nu ikväll så håller vi på med att städa för vi väntar besök imorgon kväll :-)


imorgon kommer min arbetskollega lotta och spela bingolotto med gott tilltugg ;-) mums mums <3


det kommer blir trevligt tycker vi <3


ha en fortsatt bra lördags kväll <3


kram på er alla

Presentation


Välkommen till vår blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards