Alla inlägg under juni 2013

Av Sandra - 22 juni 2013 22:04

Hej alla läsare!
Idag har jag fått sovmorgon,sen blev det en snabb frukost hos min älskling och sen sticka hem och fixa jobbet klart innan gästerna kommer till födelsedags kalaset för pappa :-) det var mycket trevligt.
Happy birthday dad :-)
Kram på er

Av Sandra - 19 juni 2013 20:26

Hej alla läsare
Idag har det varit en lugn dag med lite sovmorgon :) härligt
Gick en stund till älsklingen på eftermiddagen.

Av Sandra - 19 juni 2013 20:17

Hej alla läsare :)
Igår åkte vi till helsingborg och kollade på fredriksdal teatern och museum.det var trevligt :) sen tog vi bussen tillbaka till stationen och vi skulle vidare till helsingör.
Jag hittade två par byxor där :) stolt över det.
En helt perfekt dag med en utflykt.

Av Sandra - 3 juni 2013 21:27

Hej läsare
Förlåt att jag inte har skrivit så mycket,har haft fullt upp.
Nu är jag laddat på att skriva :-)
Fredag 24 maj
Först blev det att cykla till praktiken och sen jobba några timmar i det fina vädert.
Cykla hem igen och börja med reklamen.
Sen blev det en lugn kväll med familjen :-)
Nu börjar klockan bli mycket,sängen väntar på mig.godnatt :-)
Lördag 25 maj
Få lite sovmorgon innan man skulle ut på jobb i värmen.Dags att vakna till och gå upp och äta frukost.Sen ta fram cykel och packa all reklam i väskorna,sen cykla iväg med reklamen.
Så var klar till klockan 2 och duscha och packa väskan och sen åka till älsklingen.jag ska sova över tills söndag och sticka iväg på kalas på söndag eftermiddagen.

Söndag 26 maj
Godmorgon :)
Fick lite sovmorgon och sen äta frukost,göra sig fin till kalaset.tiden gick jätte fort och var det bara att sticka iväg till kalaset och hålla kontakt med mamma under resan till skåne.
men sen skulle jag och pojkvännen åka in till ystad och träffa mamma och lillebror.dom skulle vara på besök här i skåne några dagar.
Måndag 27 maj
Då börjar man klockan 10 idag och ska gå och möta mamma och lillebror vid tåget.sen skulle vi gå till skolan och vara där till 15:00
Det blev lite traktor körning med mamma och martin.dom tyckte det var kul Och vi tog en fika efter skolan,sen blev sova över hos mamma och lillebror i ystad.När vi kom till ystad så stog min hemlighetsfulla pojkvän där vid tåget.han sa att inte ville hänga till ystad men han kom ändå med bilen utan att jag visste om det.det var trevlig att han var med oss den ikväll och det blev film och pizza kväll med mamma,lillebror och älskling.
Tisdag 28 maj
Ledig dag från skolan för att umgås med mamma och lillebror.vi gick runt i ystad och kollat runt över allt.

Presentation


Välkommen till vår blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards