Alla inlägg under januari 2013

Av Sandra - 26 januari 2013 13:00

Hej alla läsare..

 

Äntligen Lördag :-D <33

 

jag har verkligen längtat efter denna dagen..

Först blev sovmorgon.

Sen blev det att göra sig i ordning inför eftermiddagen och kvällen..

och bara ta det lugnt efter man har gjort sig klar.

Vad tiden går fort.

klockan är redan halv 2.

nu får jag nog klä på mig utekläderna och gå till min älskling..

för vi skulle hämta upp linn och jonas vid halv 3.

sen blir det att åka till ystad och äta på en resturang.

det var jätte god mat.

blev helt mätt.

sen satt och pratade lite där också..

men åkte vi och handla godis

och nästa stopp blev bion som skulle gå på..

Vi skulle se filmen ego..

det var riktigt bra..

 

så roligt ska man ha fler gånger..

det kommer hända många gånger till..

 

ha de bra

 

 

Av Sandra - 25 januari 2013 22:18

Hej alla läsare..

Nu är det helg igen..

Åh vad tiden går fort.. men helgen kommer säkert också gå lika fort.

Det är redan lördag imorgon.. men det kommer bli en rolig lördag med Linn,Jonas och älsklingen.

Jag är laddad på det roliga imorgon..

Idag har jag varit på praktik yeah äntligen.. har inte varit där sen jag gick på jul lov..

Det var helt okej på jobbet..

Nu blir sängen för mig


Godnatt sovgott

kram

Av Sandra - 25 januari 2013 22:00

Hej alla läsare <3


MIN FREDAG VAR HELT OKEJ..

MEN JAG VAR OCH JOBBA MED DET ONDA OCH FÖRKYLNING.

MEN DET HINDER INTE MIG ALLS..

DET VAR KUL ATT VARA DÄR IGEN OCH TRÄFFA ALLA ARBETSKAMRATER..

 

OCH SEN FICK JAG REDAN PÅ ATT JAG SKULLE SLUTA EN TIMME TIDIGARE BARA FÖR ATT DET ÄR VINTERTID NU OCH DET FINNS INTE ATT GÖRA SÅ MYCKET PÅ JOBBET <333

 

OCH SEN BLEV DET BARA VARA HEMMA MED FAMILJEN OCH CHILLA.

SEN BLEV DET EN FILM PÅ KVÄLLEN..

 

VAD TIDEN GÅR FORT NÄR MAN HAR NÅGOT ATT GÖRA SÅ KLART..

 MEN NU KALLAR SÄNGEN PÅ MIG

GODNATT SOVGOTT

KRAM

KRAM

<33333

Av Sandra - 21 januari 2013 20:29

hejhej :-D

Nu är han skolveckan började igen efter en bra helg med pojkvännen och vänner och familjen så klart :-)

Fy vad tråkigt att det har snöat hela helgen.. och det kommer säkert snöa hela veckan också.


Min fredag blev i skolan och se fortsatt den hos min underbara pojkvän.

och sen hela lördagen och hela söndagen med linn och jonas.. Synd att älsklingen min inte kunde vara med oss dom dagarna..men han hade annat att göra på lördagen och söndagen..så är det ibland..

Men vi hade jätte roligt ändå.. vi var ute i snö och åkte pulka bakom hästen lisa :-P det var skoj..


Så här har min helg varit alla fall. det är bättre att ha roligt på helgen.. sen är det ju bara skola hela veckan,men det är roligt också.man träffar ju vännerna igen.men det är bara att plugga på.


jag trodde att skulle bli tråkig måndag,men jag hade fel.det ble roligare än vad jag trodde..

alla fall odling blev roligare än vad vanligt..

jag och min odlings lärare har pratat om min utbildning och hur vi ska lägga upp vårens jobb på skolan.. vi blev riktigt nöjda.

min odlings lärare får en stjärna i kanten av mig.. det var en perfekt lektion. men det var inte så kul att vara ute i snö stormen.men det fick gå.. snö stormen lugnade sig efter ett tag..



Ha de bra

kram :-P :-D <3<3

Av Sandra - 11 januari 2013 16:24

Hejhej

 

Ingen praktik idag..

Tråkigt

Så jag fick be ge mig till skolan istället och arbeta med ämnen.

Jag satt jobba med matte hela dagen.. så snart jag är klar med det också..

hade två raster på hela dagen..

vi hade jätte roligt på idrotten med 3:orna och natalie :-D

Världens bästa idrottslektions <3

Hoppas att det blir fler sådan lektioner..

 

Allt är bra med mig :-)

men jag har bara lite ont i nacken och huvuvdet.

men hoppas att det går snart över.

men jag ska inte klaga alls..

men igår försökte jag träna ändå..

det gick riktigt bra ändå.

men den sista halv timmen gick jag och duscha för jag gick riktigt ont i huvudet och nacken..

men åkte jag hem til familjen

Cornelia sov så gott i sin säng.

 

Ikväll ska jag träffa min älskade pojkvän..

han kommer hem till mig

vi ska äta tacos med min familj

och ha en mysig fredagskväll

 


Så blir min fredagskväll alla fall..

 

Ha de bra

puss och kram

 

 

Av Sandra - 10 januari 2013 08:30

 

Hej hej <3

 

Idag är det en underbara dag

 

Jag kommer ju träffa alla klasskompisar

Och träffa lärarna också :-P

 

Men det underbaraste är att jag och älskling har varit i 1 månad <3

 

Och det ska bli fler med dig älskling  :-D <333

 

 Helt underbart <3

 

 

Det blir helt säkert en helt bra dag i skolan :-P

 

Sen får jag se om jag ska träna på kvällen..

 

men det tror jag att jag ska göra.

 

men jag får se hur det är under dagen i skolan och efter skolan..

 

Ha de bra

 

kram :-D <3

 

 

Jag älskar dig sjukt mycket <3

puss

Av Sandra - 8 januari 2013 08:24

Hej hej

Nu sitter jag i skolan igen med kompisarna.

Det känns skönt att komma tillbaka till skolan.

men jag vill mer lov ändå..

Men det är snart lov igen :-)


Jag saknar min älskling riktigt mycket <3


Ha de bra

kram kram

Av Sandra - 4 januari 2013 20:00

Min älskling är så gullig <3

 

När jag kom hem från mamma och martin i fredags

Så kom älskling hem till mig och lämnade mina julklappar :-)

 

Han är helt underbar <3

 

Jag älskar dig riktigt mycket

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen till vår blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards