Direktlänk till inlägg 26 januari 2013

Lördag :-D <3 13-01-26

Av Sandra - 26 januari 2013 13:00

Hej alla läsare..

 

Äntligen Lördag :-D <33

 

jag har verkligen längtat efter denna dagen..

Först blev sovmorgon.

Sen blev det att göra sig i ordning inför eftermiddagen och kvällen..

och bara ta det lugnt efter man har gjort sig klar.

Vad tiden går fort.

klockan är redan halv 2.

nu får jag nog klä på mig utekläderna och gå till min älskling..

för vi skulle hämta upp linn och jonas vid halv 3.

sen blir det att åka till ystad och äta på en resturang.

det var jätte god mat.

blev helt mätt.

sen satt och pratade lite där också..

men åkte vi och handla godis

och nästa stopp blev bion som skulle gå på..

Vi skulle se filmen ego..

det var riktigt bra..

 

så roligt ska man ha fler gånger..

det kommer hända många gånger till..

 

ha de bra

 

 

 
 
Mikael

Mikael

3 februari 2013 17:31

Hej, hoppas jag inte stör!

Jag ville bara höra med dig om du har något intresse av ett Modeforum? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas som inte har råd att betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor kram från ModeMikael

http://forum.modekampanj.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 9 juni 2021 22:23


Nu är vi tillbaka igen efter långt uppehåll Detta nya året har hänt mycket roliga och spännande saker :) Mycket mera kommer det bli innan detta året är slut Julia har upptäckt och tagit hennes utmaningar med stora steg tillsammans med hennes u...

Av Sandra - 5 mars 2020 15:42


Tog med bröd och matade fåglarna

Av Sandra - 5 mars 2020 15:41


Vi tillsammans ????

Av Sandra - 5 mars 2020 15:39

Vi tog en härligt promenad i skogen bland allt fågel läte ...

Av Sandra - 5 mars 2020 15:36


Julia bestämde fredags kvällsmat

Presentation


Välkommen till vår blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards