Alla inlägg under mars 2012

Av Sandra - 26 mars 2012 20:58

Tjenna :)


Jag har varit med en kompis och vi har ätit pizza idag för hon ville göra något med mig sista dagen jag var hemma :)


Tack för en underbar dag <3


Imorgon blir det att jag måste gå upp tidigt på morgonen.


Skönt att vara ledig imorgon från skolan :)


Ha de bra kramar <33


 

Av Sandra - 25 mars 2012 20:03

  En härlig dag idag :)


Tjejträff på judon idag och tränade lite samtidigt


Ikväll har jag packat klart tills på tisdag för då ska jag åka hem till mamma och sen på onsdag åker jag till Gran Canaria med mamma och lillebror


Det kommer bli kul att åka utomlands lite också :) Jag har inte varit i utomlands på länge


Ha en bra kväll :)


Jag saknar er alla jätte mycket när jag e utomlands


Kram & puss <333

Av Sandra - 23 mars 2012 21:50

Idag blev hamburgare på hemkunskapen i skolan <3


Det var roligt :)


Imorgon ska jag och en kompis ha fest tillsammans för hon och jag fyller år nästan samtidigt :)


Det e bra och kul att det e bara en dag mellan våra födelsedagar.


Nu blir det sängen snart :)


Jag ska försöka få bort min smärta i ryggen :)


Jag har haft det nästa hela dagen jobbigt :(


Yeah imorgon kommer Ewalena & Cornelia hem igen från Småland :) <33


Men snart e det min tur att åka till ditt :)


 

Kram & Puss <333

Av Sandra - 22 mars 2012 19:30

Tack för alla som grattade mig på min födelsedag :)

Det var en fin födelsedag <3

Tur att jag har sådan bra familj och släkt och mina vänner <3

Tack för mina presenter jag har fått både av mina vänner och familj och släkt :) <3

Kram & Puss <33

 

Av Sandra - 20 mars 2012 21:12

Hej :)

Idag har jag bara varit 5 timmar i skolan.

Sen skulle jag åka till ystad.

Men sen börja klockan dra sig mot klockan 18:00

Då fick jag träna min favorit sport ( judo )

Det e jätte kul :) <333

Snart ska jag gå och lägga mig efter en bra och rolig dag :)

Imorgon blir en bra dag i skolan med :)

Min klasskompis i skolan fyller år imorgon och jag fyller år på torsdag.

Ha de bra kram & puss <333

Av Sandra - 18 mars 2012 18:26

Idag har jag tagit det lugnt på förmiddagen och sen på eftermiddagen har jag varit på Christians kalas i trunnrup.

Tack så mycket :) det var mycket kul och trevligt.. Snart ska jag vara med min bästis desiree :) <3333 det kommer bli kul :) ha en bra kväll :) jag finns på mobilen.. kramar

Av Sandra - 8 mars 2012 17:19

  Tjenna :)

Jag försöker hinna skriva lite på bloggen innan jag ska träna judo.Jag ska byta om till min dräkt hemma idag.

Det kommer bli kul att träna lite idag igen.

ha de bra vi hörs kramar <3

Presentation


Välkommen till vår blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards