Alla inlägg under november 2014

Av Sandra - 17 november 2014 18:33

Hej alla läsare :) 

 Då fick man ett samtal från mamma att lillebror martins assistent var sjuk och dom hade ingen annan vikarie

så jag fick hoppa in och jobba för han :-)

så det var bara att packa och boka biljetter upp till nässjö 

tur att man var ledig på fredag i alla fall!

men det var kul att åka upp till nässjö och träffa dom!

fick en hel helg med lillebror också, mycket roligt

vi gjorde enmassa aktiviter tillsammans

vi var stora hallen på sim hallen och det var smålandsidotten och hade massa roliga skaer, tex innebandy,basket,bowling och martin fick prova massa cyklar för funtionshindrade och han gillade att sitta i en slags pulka med skidor på  för funktionhindrade.

så nu kan dom också cykla och åka skidor,super bra tycker jag :-) 

det var har varit en härlig helg 



Av Sandra - 8 november 2014 20:13

Hej alla läsare :)

Lovet har varit bra i nässjö med familjen och vännerna <3

Jag & älsklingen åkte upp fredagen den 24/10 till nässjö.

Lång resa med släpp upp till nässjö men det var värt det för vi hade en diva - soffa som väntade på att skulle få åka hem till oss :)

så älsklingen var uppe bara till lördagen för han skulle jobba efter helgen.

skönt att slippa åka tåg till nässjö,det är inte alltid roligt..

Jag,mamma & lillebror gjorde lite utflykter och roliga saker i nässjö.

så en dag blev det att besöka farmor och farfar <3

PÅ tisdagen blev upp tidigt för vi skulle åka till Astrid Lindgrens Värld :) det var roligt att åka dit nu när man är vuxen,jag har bara sätt det när jag var liten! tyvärr inte så många minnen från det,så därför var det trevligt & roligt att åka ditt igen :)

sen två gånger träffade vi mormor & morfar :)

träffa vänner lite det också lite.

åka till Eksjö också för att mysiga ljus till gammel mormor  Elin och gammel morfar Holger på fredagen för det var alla helgona den helgen..

Mycket trevlig resa i Nässjö och på alla andra ställen:)

Presentation


Välkommen till vår blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards