Direktlänk till inlägg 21 januari 2013

min helg :-D

Av Sandra - 21 januari 2013 20:29

hejhej :-D

Nu är han skolveckan började igen efter en bra helg med pojkvännen och vänner och familjen så klart :-)

Fy vad tråkigt att det har snöat hela helgen.. och det kommer säkert snöa hela veckan också.


Min fredag blev i skolan och se fortsatt den hos min underbara pojkvän.

och sen hela lördagen och hela söndagen med linn och jonas.. Synd att älsklingen min inte kunde vara med oss dom dagarna..men han hade annat att göra på lördagen och söndagen..så är det ibland..

Men vi hade jätte roligt ändå.. vi var ute i snö och åkte pulka bakom hästen lisa :-P det var skoj..


Så här har min helg varit alla fall. det är bättre att ha roligt på helgen.. sen är det ju bara skola hela veckan,men det är roligt också.man träffar ju vännerna igen.men det är bara att plugga på.


jag trodde att skulle bli tråkig måndag,men jag hade fel.det ble roligare än vad jag trodde..

alla fall odling blev roligare än vad vanligt..

jag och min odlings lärare har pratat om min utbildning och hur vi ska lägga upp vårens jobb på skolan.. vi blev riktigt nöjda.

min odlings lärare får en stjärna i kanten av mig.. det var en perfekt lektion. men det var inte så kul att vara ute i snö stormen.men det fick gå.. snö stormen lugnade sig efter ett tag..



Ha de bra

kram :-P :-D <3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 9 juni 2021 22:23


Nu är vi tillbaka igen efter långt uppehåll Detta nya året har hänt mycket roliga och spännande saker :) Mycket mera kommer det bli innan detta året är slut Julia har upptäckt och tagit hennes utmaningar med stora steg tillsammans med hennes u...

Av Sandra - 5 mars 2020 15:42


Tog med bröd och matade fåglarna

Av Sandra - 5 mars 2020 15:41


Vi tillsammans ????

Av Sandra - 5 mars 2020 15:39

Vi tog en härligt promenad i skogen bland allt fågel läte ...

Av Sandra - 5 mars 2020 15:36


Julia bestämde fredags kvällsmat

Presentation


Välkommen till vår blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards