Alla inlägg under april 2015

Av Sandra - 25 april 2015 20:55

hej alla läsare!

det var en bra skol dag

vi snyggade till på skolan inför öppet hus på onsdag nästa vecka.

så jag och maria hade varit hos magnus på wallaströms plantskola och köpte till buskar till skolan för att det skulle bli snyggt. vi köpte dom förra fredagen för att vi skulle kunna plantera på freddagen veckan efter.

så vi gjorde det också med hjälp med maria och alla andra i klassen så det blev
jätte fint :-)


kram

Av Sandra - 24 april 2015 10:03

Hej alla läsare!?
Denna skolan är helt idiotisk.
Kommer bli en dåligt dag i skolan

Av Sandra - 23 april 2015 22:47

Hej alla läsare!?
I tisdags bjöd min älskling på min ny testa maträtt ?
Det var riktigt gott?

Den ny testade maträtten blev kyckling med blå mögel ost som är inlindad i bacon med ris och sås ??


ha det fint

Kram

Av Sandra - 23 april 2015 22:42

Godnatt och dröm sött inatt önskar jag er ???

Av Sandra - 23 april 2015 22:40

Hej alla läsare! ?
Hoppas att ni alla har haft en trevlig och skön dag i värmen. ?
Idag har det fullt upp med nästa hela klassen på jordbruket ?
Roligt har vi haft tillsammans alla ihopa

Kramisar

Av Sandra - 22 april 2015 22:01

hej alla läsare!

nu är det dags för lite film:-)

den filmen jag ska se är lite läsklig men sjukt bra film och man blir så berörd av filmen. 

On ni inte har sett den så jag tycker jag ni ska se den :-)

 

det är helt sant att i filmen och det stämmer in rätt bra för det har varit så och det är så idag <3

 

hoppas att ni inte tar illa upp,men det är inget illat menat.. jag gillar filmen i alla fall och hoppas att ni gör det också

nu ska jag njuta av denna stunden innan sängen kallar på mig.

 

Ha de bra alla där ute och njut av varje minut i sol värmen nu :-)

kram

 

American History X

 

 

Av Sandra - 21 april 2015 17:23

hej alla läsare!

det har varit en dag för mig på min praktik.

mycket att göra men det gick bra ändå..

det kom en lastbil från holland med massa växter till plantskolan.

så jag fick hjälpa till.

den blev att kruka rosor till en beställning till simrishamn som skulle lämnas på fredag.

 så har min dag varit idag på praktiken <3


Av Sandra - 20 april 2015 23:58

Nu säger vi godnatt till er läsare :-)

hoppas ni sover gott inatt :-)

för det ska jag försöka göra nu efter lite god mat och film tittande med liten spel på fb :-) <3

Imorgon blir det praktik för mig :-)

så får vi väl se hur den dagen blir för mig.. hoppas att den blir bra och alla är glada och trevliga. helt ingen stress som det har varit dom andra dagarna förra veckan :-)



ha de bra alla där ute i världen

så ses kanske där ute någonstans på jorden :-) hihi <3<3


kramisar till er

Presentation


Välkommen till vår blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards