Alla inlägg under november 2012

Av Sandra - 13 november 2012 08:01

  Hej  


Nu märker jag att hösten är här.

Det börjar att bli mörkare och mörkare på kvällen och morgonen :-)

Det blev lite konstigt tyckte jag, jag gick upp tidigare än vad jag brukar göra på morgonen.

Men nu kanske vana kommer in att man ska gå upp tidigt på morgonen..


Jag och desiree gick tillsammans till skolan som vanligt :-) yeah

Nu sitter vi och lyssnar på musik innan skolan börjar..


 Trafikskolan kom hit nu på morgonen..   


Vi ska teori på morgonen :-P

Det kommer bli jätte kul   



Ha de bra

Kram :-) <3

Av Sandra - 12 november 2012 09:59

Hej Även en ny skolvecka igen.

Undra vad som händer idag i skolan.

det vet inte jag riktigt än...   


Skönt att jag har blivit av med kryckorna jippi :-)

Jag ska på återbesök om två veckor till sjukgymnasten.

Jag har fortfarande lite ont i foten.

Men det är tröttsam nu att gå på kryckor,men det är bara att ringa om jag vill ha dom tillbaka igen om jag skulle få mer ont.


Och jag ska börja träna judo igen nu denna veckan

Det blir det kul :-) jag har inte träna på två veckor :-(


Men allt kommer bli bra förr eller senare.


Ha de bra <3

kram

Av Sandra - 4 november 2012 22:06

Nu kallar sängen på mig för det är skola imorgon.

Men jag får lite sovmorgon imorgon.

Jag börjar klockan 10 i skolan.

Nu börjar allvaret igen :-)

Skönt att skolan börjar igen

då kommer allt bli som vanligt igen.

 

Godnatt & sovgott

alla

bloggare & facebook

  

 

Av Sandra - 4 november 2012 18:31

Mitt lov   

Söndag 28 oktober

Åka till malmö med pappa & Ewalena & Cornelia.

För dom skulle lämna mig vid tåget till nässjö

 

Sen blev det bara säga hejdå till alla dom och gå på tåget.

 

Sen satt man bara i två timmar och gjorde inte så mycket.

Två timmar är inte så mycket.

Det gick snabbt att åka upp.

sen kom mamma och möte upp mig vid tåget i nässjö.

 

vi skulle bara åka till willys och handla.

sen åkte vi hem och åt mat.

sen tog vi det lugnt tills vi skulle lämna min väska hos farmor och hämta lillebror martin.

 

Måndag  29 oktober

 

Gå upp  tidigt för mamma och martin skulle till göteborg. och jag åkte med dom ner till stan och sen gick jag till farmor & farfar.

 

Shopping runda med farmor sen på förmiddagen.

Det var kul :-)

Det är inte så ofta jag gör det med farmor.

 

Sen hände inte så mycket mer.

Det blev pizzakväll senare på kvällen.

 

Tisdag 30 oktober

 

Ta tåget till mormor och morfar.

jag skulle sova över tills onsdag.

 

Det var kul att vara där två dagar.

Man är inte där så ofta heller.

Shopping med mormor

där blev det ett par vinter stövlar.

 

Onsdag 31 oktober

 

Sovmorgon blev det till klockan kvart över 10

 

skulle äta frukost innan mormor kommer hem från jobbet.

sen tog vi det lugnt

vi spelade lite spel innan jag skulle åka till nässjö igen.

 

gick till farmor efter jag hade kommit av tåget i nässjö.

 

Torsdag 1 november

Packa alla mina saker ner i väskan.

så att allt var klart innan jag skulle åka hem på fredag med tåget.

 

farmor & jag gick på torgdag tillsammans.

 

och då ringde mamma samtidigt att de var tvunga att åka hem för martin mådde dåligt.

och sen fick jag ta hand om martin när mamma skulle handla och kolla på en ny tvättmaskin.

sen fick jag reda på att jag skulle ta hand om martin imorgon med.

Men det gör inget.

jag är bara glad att jag får träffa han lite innan jag skulle åka hem igen.

det blir ju inte så ofta man träffar dom.

 

nästa gång när jag kommer är om två månader.

 

Fredag 2 november

 

Ta hand om martin en stund.

Sen bara hem till farmor och äta lite.

sen göra sig klar med allt

så jag hade allt med mig till tåget.

 

sen gick jag och farmor till stationen och vänta på tåget.

sen kom tåget och jag sa hejdå till farmor.

sen satt jag mig på tåget och vänta tills det skulle åka vidare.


Och sen kom pappa och ewalena och hämtade mig i malmö.

 

Lördag och söndag

det har inte hänt så mkt.

jag har varit med linn och ted i lördag

och sen jobbat i söndag

 

 

 

Presentation


Välkommen till vår blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards