Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Sandra - 2 februari 2014 21:15

Hej alla  läsare!

Helgen har varit helt underbar och mysig !

Fredags var det jobb till kl halv 2 och det fick man  skjuts av min lärare för han skulle träffa en annan elev på sin praktik.sen blev bara att ta det lugnt lite,sen ringde det på dörren då kom hyresvärden för att kolla värmen utan att jag visste att dom skulle komma.sen sa jag att skulle fixa lite andra saker i vår lägenhet!dom sa att dom kommer tillbaka på måndag och fixa dom andra saker.riktigt bra att dom fixar det.. så får väl se hur det blir på måndag!

lördag blev det en städ och tvätt dag och en sväng ner till älsklingens föräldrar och vi fick besök av pappa,syrran cornelia och mamma ewalena en sväng på morgonen,först kom pappa och syrran för mamma ewalena skulle på massage.sen kom hon efter hon var färdig på massagen.

sen blev att gå ner till älsklingens föräldrar igen och se på  melodifestivalen med dom tillsammans.melodifestivalen var inte det bästa tycker jag.Fanns några bra låtar men inte många..

Söndag blev att träffa min bonus syster Jennii och hennes sambo Freddie och den lilla söta pojken Millian :-)

Det var roligt att se dom igen :)

Sen blev bara en lugn kväll med pizza mys framför en film!

Dags för sängen nu!

godnatt sovgott kram

Presentation


Välkommen till vår blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards