Alla inlägg den 30 september 2012

Av Sandra - 30 september 2012 19:40

Fredag :-)

Först vara på praktiken så klart

Sen vara med linn,victor,Desiree och andreas

och sen sov jag och linn över hos victor.

det var helt okej..


Lördag :-) <33

sovmorgon yeah klart <33

sen körde victor mig hem

för jag skulle jobba idag.

Det regnade lite samtidigt tyvärr :-(

men det slutade efter ett tag

Skönt yes


och jag gick hem till Ewalena och Cornelia efter jag hade jobbat klart.

Vi väntade bara på att pappa skulle komma hem från jobbet.

Fika blev det sen.

Ewalenas goda äpplepaj som alltid.


Sen blev det filmkväll.



Söndag


Vi fick gå upp tidigt på morgonen.

Vi skulle till kivik på äpplemarknad.

men det fanns inte så mycket som när två år sen.

Men vi tittade på äppletavlan alla fall.

Det var inte så fin tycker jag.


Sen åkte vi och skulle äta på ingesta kalkon.

Vi åkte vidare till tomelilla och gick in på bo Olsson.

Vi shoppade lite kläder.

Jag köpte joggingkläder.

sen åkte vi hem och fikade.

Nu ska jag se på film en stund tror jag.


Även dagen gick fort.

Imorgon blir skolan även jag får sovmorgon på morgonen.

Ha de bra kram på er <3



Presentation


Välkommen till vår blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards