Alla inlägg under april 2013

Av Sandra - 30 april 2013 08:30

Hejsan :-)

idag är det tisdag med solen på himlen.

Så härligt <3

Igår fick man reda på att det inte blir någon träning ikväll för det är valborgmässoafton.

men träning imorgon istället kanske.

undra om jag ska gå och kolla på majbål

nu blir teori lektion.

ha de bra

kram


Av Sandra - 29 april 2013 08:15

Hej alla läsare :-)

Helgen har varit bra helgen med familjen och älsklingen :-) <3

En ny vecka på gång

Jag är ledig på onsdag för det är 1 maj <3

Undra vad man ska hitta på då?  blir säkert att vara med någon kompis och familjen så klart <3

Hör av er om någon vill träffas...

Hoppas att det blir fint väder hela veckan..

Jag är uppbokad hela helgen.

Lördag är det öppet hus och sen jobba på söndag..

Jag ska se om jag kan träffa min älskling en liten stund på lördag om det går.


Ha de bra

Kram

Av Sandra - 28 april 2013 22:02

Hej alla läsare :-)
Tack alla som har varit med mig i helgen.
Det har varit trevligt.
Jag har träffat älsklingen och hans lillasyster nu denna helgen.
Praktik på fredag men först tandläkare och sen hem till jobb nummer 2.
Och dela ut reklamen på lördagen.
Det tog en stund. Men det var det värt.
Måndag imorgon.sovmorgon jippi.
Godnatt :-) <3

Av Sandra - 20 april 2013 22:21

Hej alla läsare :)
Sovmorgon en liten stund innan det blev att hoppa in i duschen och sen frukost.
Och sen gå ut till cornelia. Vi gick till lekplatsen och grävde i sanden + gungade.
Senare gå hem och se om mamma och pappa hade kommit hem från tippen.
Sen fick jag och cornelia glass pengar och gick ner till byn och köpte glass.
Sen var cornelia trött och somnade i vagnen på vägen hem.
Packa mina saker ner i väskan och äta mat.
Sen sticka iväg till älsklingen och sova hos han. Och grillning och film kväll hos älsklingens bror.
Där var den kvällen försvunnen.tiden går fort.
Ha en bra kväll

Av Sandra - 12 april 2013 10:15

Hej alla läsare.
Nu är det fredag igen.
Sitter på praktiken och äter frukost nu.
Det var en vecka sen jag var här.
Tiden går fort.
Nu ska jag försätta med rasten.q

Av Sandra - 11 april 2013 22:39

Hej alla läsare.
Vilken härlig dag det har varit även om det har regnat hela eftermiddagen.
Vad nöjd jag är idag jo därför att jag klarade en fas till på traktor teori. Jippi..
Som jag har kämpat men jag är inte klar men en bit på vägen till traktor körkortet.
Och ett helt perfekt träningspass på judon ikväll
Godnatt sovgott..
Kram

Av Sandra - 10 april 2013 18:16

Jag älskar dig och jag är lycklig med dig <3

Av Sandra - 10 april 2013 09:42

Godmorgon alla läsare
Fick sovmorgon idag extra lång hihi ;-)
Ingen skola idag för jag har studiedag.
Jag har en del att göra endå.
Har kommit på mer saker att göra än vad som står på shemat här hemma..
Jag ska plugga lite också och se om jag kan få klart min läxa idag
Hoppas att allt blir klart idag men det tror jag att jag blir..
Hoppas att det är fint väder på eftermiddagen.tänkte.ta jogging tur då..

Presentation


Välkommen till vår blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards