Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Sandra - 9 mars 2014 18:35

Hej alla läsare :) nu blir det lugn söndagskväll

håller på med kycklingen och potatisgratängen som ska värmas upp:-)

riktig god mat idag blir det..

Riktigt stolt över min,pappa,ewalenas och cornelias hemlighet som vi har gjort idag:-)

riktigt nöjd och glad är jag nu och hela tiden tills allt är klart.

Blir äta maten och sen bara se en film och mys i soffan <3


Ha en bra kväll:-)

Kram

Av Sandra - 9 mars 2014 13:49

Hej alla läsare :)

Idag blev att gå upp klockan 8 för att hinna med mig själv innan tåget går till malmö.

men klart så somnade man om igen,det var inte så bra att göra det.

Jag vaknade igen kvart i 9 och jag skulle träffa ewalena klockan 09.10

då blev det att snabbt göra sig klar men jag hann som tur..

men det var kul att gå på villa mässan med ewalena

fick träffa min judo tränare markus och träffa henrik och angelina från Flisby.

gick runt och kollade lite på saker..


Nu ska jag och familj åka in till Ystad och titta på en sak och det är hemligt hihi <3


Martin är hos sin syster på kalas och fira Miltons 3 årsdag som var i onsdags men dom blev sjuka så det fick byta dag till idag..synd att jag inte kunde följa med,men det finns viktigare saker som måste göras också..


Ha de bra alla 

Kram på er <3


Presentation


Välkommen till vår blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards