Direktlänk till inlägg 16 mars 2014

Helgen:-)<3

Av Sandra - 16 mars 2014 20:31

Hej alla läsare :)<3


Har haft en underbar helg med mina vänner <3


Fredag var jag med desiree och hade roligt tillsammans med några av hennes vänner :-)

Sen sov desiree hos mig första gången,roligt att hon var hos mig så jag inte behövde vara ensam <3


Lördag

Ingen sovmorgon så klart men varför inte??

Jag och desiree var ju uppe länge igår men klart fick man inte sova pga stormen:-(

Sen blev det tvätta upp lite kläder och sen fixa sig till cassandras 20 års dag :-) <3

Men när jag skulle gå till tåget för att åka till rydgård,så klart var tåget inställt för att det var storm

inte roligt alls,så det blev ett samtal till morbror och fårga om han kunde köra mig in till henne.

Det gick bra med att han körde mig in till henne..


Sen blev tacos och efterrätt + massa godis,popcorn & chips

Var helt mätt efter det :-) men gott var det verkligen


Sen blev det hem en stund och sen gick jag till henne och dom andra som var där med för jag ville vara dom för att sitta ensam i lägenheten.. var uppe ett tag och såg film.sen somnade jag där så jag sov över där hos henne :-)

Men det var roligt och trevligt:-)<3


Klockan blev två för då skulle jag på party till hemmet:-)

Sen blev att fixa lite andra saker också :-)


Ha de bra 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 9 juni 2021 22:23


Nu är vi tillbaka igen efter långt uppehåll Detta nya året har hänt mycket roliga och spännande saker :) Mycket mera kommer det bli innan detta året är slut Julia har upptäckt och tagit hennes utmaningar med stora steg tillsammans med hennes u...

Av Sandra - 5 mars 2020 15:42


Tog med bröd och matade fåglarna

Av Sandra - 5 mars 2020 15:41


Vi tillsammans ????

Av Sandra - 5 mars 2020 15:39

Vi tog en härligt promenad i skogen bland allt fågel läte ...

Av Sandra - 5 mars 2020 15:36


Julia bestämde fredags kvällsmat

Presentation


Välkommen till vår blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards